Αγκαλιά με το “σκοιλ ελικικου” το σποτ του Χ. Λούλη για τις πλατείες

Χαρακτηρίστηκε σεξιστικό και τελικά αποσύρθηκε

Μετά τον μνημειώδη κουβά στα ματσάκια της Γερμανίας, το νέο πάθος των τζογαδόρων θα είναι πλέον το over/under για το πόσο θα κρατήσει μια φαεινή ιδέα της κυβέρνησης προτού ανακληθεί.

Μετά τα voucher και τον μέτζη του νεούκτη που τα έφαγε η μαρμάγκα, ήρθε η σειρά για το σποτάκι της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας να περάσει στην ιστορία.



Στο νέο σποτ της ΓΓΠΠ, πρωταγωνιστεί ο Χ. Λούλης. Ο κινηματογραφικός “Yanis”, περιγράφει μια υποθετική συζήτηση με την γκόμενα που τον πιέζει να βγουν στην πλατεία, αλλά εκείνος πατάει πόδι. Ο διάλογος πάει ως εξής:

-Θα βγούμε το βράδυ;

-Και βέβαια.

-Που θα πάμε;

-Καμιά βόλτα ; ..

-Μόνοι μας;

-Γιατί θέλουμε και παρέα;

Γιατί δεν πάμε στην πλατεία που θα’χει και κόσμο;

-Μήπως επειδή θα πρέπει κάπως να προσέχουμε;

-Μα θα είναι όλοι εκεί.

-Αυτό ακριβώς είναι το θέμα. Θα είναι όλοι εκεί, άρα θα είναι και ο ιός εκεί.

Ενώ καταλήγει στο ότι κανένας δεν θέλει να γυρίσουμε εκεί που ήμασταν χθες.

 

Οι αντιδράσεις

Δυστυχώς για την κυβέρνηση, το ευφάνταστο σποτ της ΓΓΠΠ δεν έγινε δεκτό με ενθουσιασμό και ξεσήκωσε την μήνη στα social media όπου δεν γοητεύτηκαν από την αρρενωπότητα του Λούλη, βρίσκοντάς την σεξιστική :

 

 

Υπήρχαν αρκετοί όμως που θεώρησαν την αντίδραση υπερβολική:

 

 

Η απάντηση της ΓΓΠΠ

Εν τέλει πάντως, το σποτ αποσύρθηκε με την ΓΓΠΠ να βγάζει την παρακάτω ανακοίνωση:

«Δύο νέα σποτ άρχισαν να προβάλλονται στο πλαίσιο της καμπάνιας για την αντιμετώπιση του κορωνοϊου. Το ένα από αυτά προκάλεσε κάποιες αντιδράσεις και κριτική για σεξισμό. Επειδή η κριτική αυτή, όσο και αν μας αδικεί σε σχέση με τις προθέσεις μας, δημιουργεί μια εντύπωση που δεν θέλουμε να υπάρχει ούτε ως υπόνοια, το αποσύρουμε. Ο στόχος της καμπάνιας μας ήταν και είναι να ευαισθητοποιήσει το σύνολο της κοινωνίας. Όταν ένα σποτ αντί να ενώσει μπορεί και να διχάζει προφανώς δεν υπηρετεί το σκοπό του. Η καμπάνια θα συνεχιστεί με το άλλο σποτ. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους δύο εξαιρετικούς ηθοποιούς, τον Χρήστο Λούλη και την Κατερίνα Λέχου για την ευγενική τους προσφορά».

Ιδού και το επίμαχο σποτ:

Θα μπορούσε όμως να γίνει καλύτερη επικοινωνιακή διαχείριση από κάποιον που είναι μανούλα σε αυτά:



Facebook Comments

Ίσως σας ενδιαφέρουν…

Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε με τη χρήση cookies εκ μέρους μας Περισσότερες πληροφορίες

Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε με τη χρήση cookies εκ μέρους μας

Close